
[Article de Nan Orriols.]
Crec que les seleccions nacionals de tot haurien de desaparèixer. Ara s’està disputant la Copa Mundial de Futbol i, com sempre, desitjo que Espanya perdi. No m’agraden els seleccionadors nacionals; no m’agrada que els jugadors estiguin obligats a participar en un campionat amb un equip que representa un país que no és democràtic, perquè la monarquia és una imposició franquista; no m’agrada la justícia castellana jutjant catalans ni tampoc que cada dia facin tot el possible per reduir la meva llengua i fer-la desaparèixer.
Molts jugadors de la selecció espanyola són catalans, i això em sap molt greu. Recordo quan Oleguer Preses es va negar a anar a la selecció, i també recordo que, l’any 2002, Corea del Sud va eliminar Espanya del Mundial de Futbol a la tanda de penals. Moltes pintades per carrers i carreteres deien: «Gràcies, Corea!». Espanya odia Catalunya perquè ens volem alliberar de les imposicions franquistes que als partits espanyols, tant de dretes com d’esquerres, els van tan bé. Cal ser radicalment independentista, sempre i en tot. L’Oleguer Preses ens va ensenyar el camí. Les dreceres no porten enlloc.
Descobriu-ne més des de LA RESISTÈNCIA
Subscribe to get the latest posts sent to your email.